10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی(اینترنتی)

بر
اساس آمار و ارقام ITU در سال ٢٠١۴، حدود ٣ میلیارد نفر از مردم جهان،
معادل ۴٠ درصد از جمعیت کل دنیا، به اینترنت دسترسی داشتند. گزارشات Global
Web Index حاکی از آن است که ٩١ درصد از کاربران اینترنت یک لپ تاپ یا
کامپیوتر شخصی دارند و ٨٠ درصدشان صاحب یک گوشی هوشمند هستند. این داده ها
نمایانگر قدرت و تأثیر روزافزون اینترنت بر زندگی مردمی است که میتوانند
مصرف کننده کالا و خدمات شما باشند.
اگر پیش از این بودجهای مختص
روش های سنتی و قدیمی بازاریابی همچون پخش پیام بازرگانی در رادیو و
تلویزیون، تبلیغ بر روی بیلبورد و چاپ بروشور و کاتالوگ در نظر گرفته
بودید، اینک زمان آن فرا رسیده که بر روی شیوه های نوین بازاریابی یا همان
بازاریابی اینترنتی از قبیل بازاریابی در رسانه های اجتماعی و موتورهای
جستجوگر و خلق محتوا سرمایه گذاری های لازم را انجام دهید. اگر هنوز آمادگی
لازم و اعتماد کافی برای دست و پنجه نرم کردن با چالش هایی را ندارید که
تکنولوژی های مدرن و امروزی پیش رویتان قرار داده اند، بهتر است دلایل زیر
را با دقت مطالعه کنید تا به درک بهتری از قدرت بازاریابی دیجیتال برسید و
دریابید موفقیت در دنیای تجارت در گرو گام نهادن در مسیر بازاریابی
دیجیتالی است. پس عجله کنید تا از غافله عقب نمانید.
١. هدفگیری دقیق و صحیح مشتریان
٢. بازاریابی مدرن، دادهها و اطلاعاتی هوشمندانه در اختیارتان میگذارد.
٣. خلق، جایگزین و تکرار کردن در بازاریابی دیجیتالی آسان تر است.
۴. دیجیتال مارکتینگ درونگرا و جاذبه ای (Inbound) است نه منقطع و از هم گسیخته.
۵. نتایج حاصل از بازاریابی آنلاین در هر لحظه قابل رصد کردن و پیگیری است.
۶. بازاریابی آنلاین تعاملی و دو طرفه است.
٧. میتواند در آن واحد هم سنتگرا باشد هم مدرن و مبتکرانه.
٨. بازاریابی آنلاین اجتماعی – ارتباطی است.
٩. مقرون به صرفه است.
١٠.در حال حاضر رقبایتان از بازاریابی آنلاین به عنوان سلاحی قدرتمند استفاده میکنند تا در برابر شما قد علم کنند.
برای مطالعه کامل مقاله 10 علت سرمایه گذاری بر بازاریابی دیجیتالی کلیک کنید
"وب مک مشهد، مشاور ومجری سئو و بهینه سازی وب سایت"
باما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)
- ۹۶/۰۸/۲۲