گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

۱۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۳
اسفند

امروزه برندسازی، ایجاد تصویری مطلوب از برند و وفادار ساختن مشتریان نسبت به برند از مهمترین هدفها و اولویتهای مدیریت در شرکتها و سازمانها میباشد. منافع قابل توجهی در ایجاد برند قدرتمند وجود دارد به طوری که شرکتها از برند به عنوان راهی برای شناسایی و متمایزسازی محصولات و خدمات خود، ایجاد تصویری مطلوب در ذهن مشتریان و وفادار ساختن آنها استفاده می کنند. وفاداری مشتریان به یک برند به عنوان عامل کلیدی در موفقیت و سودآوری برند می باشد.

علاوه بر این در فضای رقابتی هزینه جذب مشتریان جدید در عمل از هزینه حفظ مشتریان فعلی بیشتر است. بسیاری از شرکت ها برای حفظ مشتریان وفادار خود در برابر رقبا و به منظور ایجاد ارتباط بهتر با آنها و کاهش از دست دادن آنها به تقویت ارتباطات بازاریابی خود پرداخته و از تبلیغات به منزله سپر دفاعی استفاده می کنند. هنگامی که شرکت ها تبلیغات خود را افزایش می دهند تصویر مطلوب تری از برند در ذهن مشتریان شکل می گیرد که منجر به رضایت و وفاداری مشتریان می شود. با توجه به نقشی که تبلیغات در ارتقا دانش و ادراک مشتریان نسبت به برند و تقویت وفاداری برند دارند، شرکت ها و سازمان ها هرساله هزینه زیادی را صرف تبلیغات می کنند که بسیاری از این بودجه های تبلیغاتی با هدف آگاهی و اطلاع رسانی به مشتریان در مورد محصولات و خدمات جدید ارائه شده توسط شرکت می شود. نام تجاری صدها تعریف متفاوت از جانب طیف گسترده ای از کارشناسان برای تعریف برند گفته شده است. 

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

16 نوع از کاربرد برندها که نقش اساسی در دنیای بازاریابی اجرا می کنند


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۲۳
اسفند


دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد گفته می شود. این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود. در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

برای پیشرفت در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینه‌های زیر می‌باشد:

بازاریابی و تبلیغات

سئو (بهینه سازی سایت)

ایمیل مارکتینگ

برندینگ

گرافیک

بازاریابی محتوا

تحلیل بازار و …

هم اکنون شرکت‌های بزرگ در جهان و ایران در حال شروع یا گسترش فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود هستند و در تلاشند سهم بودجه تبلیغات و بازاریابی سنتی خود را کاهش دهند و آن سهم را بر روی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی متمرکز کنند.تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای یک شرکت جهت تعیین اهداف و الویت‌های بازاریابی در فضای آنلاین بسیار مهم است. با توجه به جدید بودن حوزه دیجیتال مارکتینگ در سراسر دنیا، تنها ۴۷٪ از شرکت‌ها اقدام به تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود نکرده‌اند. به عبارت دیگر آن‌ها فعالیت‌هایی برای بازاریابی آنلاین انجام می‌دهند ولی برنامه و استراتژی جامعی برای آن ندارند. تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای شرکت‌ها مزیت رقابتی ایجاد کند و آن‌ها را برای رسیدن سریع تر به اهدافشان یاری دهد.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۲۰
اسفند

معمولاً رپورتاژ آگهی در قالب یک گزارش (Report) تهیه و تنظیم می‌شود و در ظاهر اصول گزارش نویسی توصیفی یا گزارش نویسی تحلیلی در آن رعایت می‌شود. با این حال، از آنجا که یک سازمان یا فرد یا کسب و کار، برای انتشار این گزارش هزینه پرداخت می‌کند، گزارش به شکلی تنظیم می‌شود که اهداف و منافع سفارش دهنده رپورتاژ آگهی را تامین کند.

بنابراین شاید بتوان گفت رپورتاژ آگهی، شکل هوشمندانه‌تر و اثرگذارتری از آگهی است که معمولاً صاحب رسانه می‌کوشد در آن، کسب درآمد از طریق نشر گزارش را پنهان یا انکار کند.

البته طی دهه‌های اخیر که مخاطبان آگاه‌تر و هوشمند‌تر شده‌اند، به سادگی نمی‌توان ماهیت رپورتاژ آگهی را پنهان کرد. به همین علت، معمولاً صاحبان رسانه تلویحاً یا تصریحاً سعی می‌کنند این پیام را منتقل کنند که اگر چه برای رپورتاژ آگهی پول می‌گیرند، اما می‌کوشند در آن مطالب خلاف واقع وجود نداشته باشد.

چه زمانی به خرید رپورتاژ نیاز داریم؟

میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند.

آموزش خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید. 

اگر سایت یا صفحه شما در عبارتی جایگاه کسب نکرده یا در صفحات بعدی نتایج گوگل است این تکنیک برای شما مناسب نخواهد بود..

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

9 عامل ضرورت خرید رپورتاژ برای وبسایت چیست


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۲۰
اسفند

 

با توجه به اینکه امروزه محصولات و سرویس های متنوع در پاساژ های تجاری در یک مکان جمع شده اند و مکان مناسبی برای تبادل کالا و خدمات محسوب می شوند. برخی مواقع تعداد مراجعه کنندگان به این مکان ها کم شده و قطعا باعث یک شکست کلی برای همه ی مغازه دار های داخل آن مرکز تجاری خواهد شد. طراحی سایت تجاری، راه حلی بجا، بی دردسر و بسیار ارزان تر نسبت به دیگر روش های معرفی، فروش و ارائه خدمات و محصولات می باشد. با این روش مجموعه شما می تواند بازاریابی و معرفی خدمات و محصولات خود را از طریق  اینترنت انجام دهد و با داشتن طراحی سایت تجاری به طور مداوم و مستمر مخاطبان زیادتری در مقایسه با قبل پیدا کند.

چند مورد از مهمترین و بهترین خدماتی که از طریق وب سایت تجاری می توان به مشتریان بالقوه و بالفعل ارائه داد به شرح زیر می باشد:

          •   فروش آسان و قابل پیگیری

          •   اطلاع رسانی کالا های جدید 

          •   معرفی قسمت های متفاوت 

          •   معرفی سرویس ها گوناگون 

          •   اطلاع رسانی زمان تخفیف ها 

          •   تماس با مشترکین 

          •   ثبت نام مشتریان ثابت 

          •   اطلاع دادن جواب قرعه کشی 

          •   اطلاع رسانی تایم فروش ویژه


و بسیاری از خدمات قابل ارائه دیگر که می توان از طریق وب سایت تجاری پلی بین شما و مشتریان شما باشد و باعث افزایش در آمد و جذب مشتری بیشتر می شود.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

مهمترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری در فضای مجازی چیست؟


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۹
اسفند

بازاریابی محتوا یکی از بهترین تکنیکها برای افزایش فروش و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به بالفعل می باشد. 10 نوع محتوایی که میتواند بیشترین اثربخشی را در فروش داشته باشند را در این مقاله ذکر کردیم

اغلب کسب و کارهای موفق از استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای افزایش تعداد مشتریان و ایجاد روابط مستحکم با خریداران وفادار خود استفاده می‌کنند. بازاریابی محتوا روشی است که با استفاده از محتوای متمایز، پیام مهمی را به مشتریان قدیمی و جدید انتقال می‌دهد. پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که در عصر اطلاعات، بازاریابی محتوا بهترین تکنیک بازاریابی برای فروش است.

بازاریابی محتوا دائما در حال تغییر و تحول است، بعد از سال ۲۰۱۱ و بروز رسانی الگوریتم های رتبه بندی گوگل توجه به کیفیت محتوای سایت ها افزایش یافت، و بازاریابی محتوایی همانند سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) روشی برای افزایش ترافیک و فروش سایت شد. تولید محتوایی باید برای مخاطبان هدف کسب و کار جذاب بوده و نهایتا منجر به افزایش فروش شود. در واقع باید با تولید محتوا مشتریان بالقوه را به خریدار نهایی تبدیل کرد. برای این منظور حتما باید به خاطر داشته باشید که همه ی مخاطبان هدف شما در مرحله ی یکسانی از فرآیند خریدقرار ندارند و باید به مرور آن ها را به خریدار نهایی تبدیل کنید. برای این کار می بایست محتوایی با فرمت های مختلف تولید کنید که برای هر طیف جذاب باشد.

در این مقاله به 10 نوع محتوایی که بیشترین اثربخشی را در افزایش فروش دارند، می پردازیم:

۱.کتاب الکترونیکی

۲. دوره های آموزشی

۳. نسخه رایگان یا دمو محصولات

۴.برگزاری مسابقه

۵.چک لیست

۶. خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی

۷. طراحی پرسشنامه و انتشار نتایج

۸.پادکست صوتی

۹.قالب های آماده

۱۰. مقالات آموزشی


برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید

10 نوع محتوای خوبی که می تواند در افزایش فروش تاثیر گذار باشند چیست


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۹
اسفند

برای داشتن یک وب سایت موفق و پربیننده باید تکنیکهایی را بکار برد تا بتوان بازدیدکنندگان را برای مدت بیشتری در سایت نگه داشت.

تفاوت زیادی وجود دارد بین اینکه شما بتوانید یک طراح سایت حرفه ای شوید با حالتی که شما فقط کمی در مورد مهارت های تکنیکی طراحی سایت می دانید. اگر میخواهید سایت پر بیننده ای را داشته باشید باید تکنیکهای مهمی را بکار ببرید نکته ای  که باعث موفقیت می شود این است که شما بتوانید نکات روز طراحی سایت را بشناسید و علم به روزی داشته باشید.

شما همیشه باید گوش به زنگ باشیدتا بتوانید نکات مرتبط با طراحی های جدید را در یابید. این کار باعث می شود شما بتوانید پروژه هایی را ایجاد نمایید که منطبق بر طراحی روز دنیا باشد.

وقتی که صحبت از موفقیت در طراحی سایت می شود رسیدن به موفقیت کار آسانی نیست. برای افزایش بهره وری و حفظ ظاهر مدرن وب سایت نیاز است که شما همیشه بتوانید نکات جدید را یاد گرفته و آنها را به کار بندید.

1-از راهنماهای سبک ها استفاده کنید.

2-خارج کردن نوارهای کناری از فاز کاری

3-از فونت ها با اندازه های بزرگتر استفاده کنید.

4-فضای بیشتری ایجاد کنید

5-طراحی ریسپانسیو اختیاری نیست

6-از مزیت های متریال دیزاین استفاده کنید

7- استفاده از ویدیو بک گراند در صفحه اصلی

8-توسعه و ارزیابی مجدد مجموعه ابزارها

9-ساده سازی پیمایش


برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۳
اسفند

آنچه را  «زبان برند»  می نامیم ، در حقیقت کلمات ، عبارات و اصطلاحاتی هستند که یک شرکت یا مؤسسه برای توضیح و توصیف خود یا محصولاتش از آن‌ها استفاده می‌کند . زبان برند به ویژه برای تیم‌های فروش ، مارکتینگ و کپی رایتر‌های تبلیغاتی اهمیت به سزایی دارد، چرا که با تشکیل و ترویج زبان مثبتی برای برند ، یک شرکت می تواند خود را از رقبایش متمایز ، و در ذهن مردم ارتباطی عمیق میان محصولاتش با کلمات و عباراتی خاص ، ایجاد کند .

منظور از لحن برند یا همان Tone of Voice فقط محتوای مطالب نیست ، بلکه منظور نحوه بیان آن است . برای دست یابی به لحنی مناسب برای برند خود نه تنها باید کلمات درست را انتخاب کنید ، بلکه باید آنها را به درستی در کنار هم قرار داده و با ریتم و سرعت مناسبی جملات را بیان کنید . معمولاً در دنیای کسب و کار و بازاریابی عبارت لحن برند فقط با مطالب نوشتاری سر و کار دارد نه صحبت های گفتاری . لحن برند در همه محتواها از جمله وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل ها ، بسته بندی محصولات و غیره به کار می رود و در برندینگ شهری هم نکته مهمی است .

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

لحن برند چیست و چه کاربردی دارد؟



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۰۸
اسفند

یکی از مهمترین اهداف در ایجاد ای نماد  (  e نماد ) رسیدن به قانون مندی در دنیای مجازی و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

 بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر ایران، جهت جلب اعتماد مشتریان خود از نماد اعتماد الکترونیک استفاده می کنند و اکنون یکی از مهمترین پارامتر های اعتمادسازی سایت های داخلی دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک می باشد، در این مقاله قصد داریم تا نحوه دریافت نماد اعتماد الکترونیک و انواع آن را به شما آموزش دهیم.

ای نماد (نماد اعتماد الکترونیک) چیست؟

از آنجایی که در خرید های اینترنتی، مشتری هیچ آشنایی با فروشنده ندارد، به راحتی به فروشنده اعتماد نخواهد کرد و معمولا خریدی انجام نمی دهد، نماد اعتماد الکترونیک توسط وزارت صنعت معدن و تجارت ( مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ) ارائه می شود، به کاربر اطلاعاتی شامل نام صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی، تلفن تماس، آدرس ایمیل و آدرس پستی را نمایش می دهد، بنابراین کاربر متوجه خواهد شد که فعالیت این فروشگاه مجاز و قانونی بوده و می تواند محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری نماید...

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

ای نماد چیست؟ 


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۰۸
اسفند

 

در این مقاله 5 نکته از نکات اساسی و بسیار مهمی که باید در طراحی یک سایت ساده رعایت کرد را توضیح خواهیم داد. طراحی سایت ساده علاوه بر سلیقه و کدنویسی نیازمند رعایت نکات کاربردی برای دسترسی بهتر بازدیدکنندگان به مطالب نیز می باشد. از اینرو ساده کردن هرچه بیشتر کار با سایت و راحتی کاربران با آن رضایتمندی مشتریان شما را افزایش خواهد داد.

1- مشخص و تعیین کردن بخش های اصلی سایت

2- حذف بخش های اضافی از سایت

3- تعداد صفحات را کاهش دهید 

4- استفاده از بخش بالای سایت 

5- تنوع رنگ کم در طراحی سایت ساده

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۰۳
اسفند

برای ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام در رایانه و گوشی هوشمند چه باید کرد

برخی اوقات کاربران نیازمند دانلود و ذخیره‌ی تصاویر پروفایل اینستاگرام اشخاص هستند. در مقاله‌ی جاری به شیوه‌ی انجام آن در رایانه و گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام پر از تصاویر زیبا و خیره‌کننده است. تصاویر پروفایل برخی از کاربران حتی جذاب‌تر از تصاویر موجود در خط زمانی (Time line)‌ آن‌ها است. به همین دلیل کاربران گاهی به دانلود و ذخیره‌ کردن برخی از تصاویر فوق‌العاده زیبای پروفایل نیاز پیدا می‌کنند. علاوه‌بر این موضوع، گاهی اوقات ممکن است به خاطر حذف شدن تصویر پروفایل موجود در گوشی، راهی به‌جز دانلود آن برای بازیابی نداشته باشید. در زیر به چگونگی انجام این مورد می پردازیم.

گام ۱: در مرورگر اینترنتی خود، به حساب کاربری اینستاگرام شخص مورد نظر مراجعه کنید. در ادامه باید روی عکس پروفایل دایره‌ای شکل کلیک راست کنید و گزینه‌ی Copy image address را انتخاب کنید.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

راههای ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام در رایانه و گوشی هوشمند


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید :