گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

۱۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰
بهمن

در دهه اخیر استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن های پیام رسان به یکی از ضروری ترین بخش های زندگی افراد در ایران تبدیل شده است. در بین این همه بستر ارتباطاتی تلگرام در بین کاربران ایرانی از همه فراگیرتر و محبوبتر است. بیش از 80 درصد کاربران ایرانی از این پیام رسان روسی استفاده می کنند به گونه ای که با توجه به تعداد کل کاربران تلگرام، حدود 40 درصد کاربران را ایرانی ها تشکیل می دهند ( این ارقام جای شگفتی ندارد، چرا که بیش از 53 درصد مردم عضو شبکه های اجتماعی هستند و میانگین حضور روزانه آنها در شبکه های اجتماعی بیش از 30 دقیقه است )

در این مقاله بر اساس در خواست شما همراهان وب مک ، در مورد کانال و گروه در تلگرام صحبت خواهیم کرد و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کانال یا گروه مخصوص به خود را در این پیام رسان اجتماعی ایجاد کنید.

قبل از هر چیزی نیاز است چند نکته را یادآور شویم : 

-همه نرم افزار های رسمی تلگرام  ( و چند نرم افزار غیر رسمی ) متن باز هستند. متن باز بودن یعنی هر کسی  که از برنامه نویسی سر در می اورد، می تواند در این برنامه تغییراتی را اعمال کند و به عنوان یک برنامه غیر رسمی در اینترنت منتشر کند. بنابراین اگر برنامه را از منابع معتبر دریافت نکرده اید، در استفاده از این برنامه بیشتر دقت کنید.

-تمام سازنده گان شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی ادعا دارند که از اطلاعات کاربران هیچ استفاده نمی شود اما باید دقت کنید که این گفته آنها فقط یک ادعا است. پس در انتشار اطلاعات خود در این محیط ها بیشتر دقت کنید...

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

آموزش گام به گام تلگرام (قسمت اول)


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۲۹
بهمن

آیا می دانید قراردادهایی که در آن خرید تجهیزات و اقلام مصرفی که بدون وجود کارگر انجام می گیرد و مستقلا منعقد می گردد از شمول پرداخت حق بیمه خارج اند

وب مک(شرکت طراحی سایت مشهد): نکته مهم ماده14 تامین اجتماعی که اگر پیمانکاران بدانند از پرداختیهای بی مورد حق بیمه به تامین اجتماعی خلاص می شوند.

مقدمه: با تشکیل سازمان بیمه های اجتماعی در سال 1332 ، کارگران شاغل در فعالیتهای پیمانکاری ، جز اولین گروههایی بوده اند که تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند بنا به موقعیتهای زمانی در زمینه نحوه محاسبه و وصول حق بیمه کارکنان شاغل در قراردادهای پیمانکاری ، بخشنامه ها و دستورالعمل های متعددی صادر شده است که بعضاً برای مدت زمان معین و برخی کماکان از قابلیت اجرایی برخوردار است . لذا کلیه بخشنامه و دستورالعملهای پیمانکاری با توجه به قوانین و مقررات و تصویب برنامه های شورای عالی تامین اجتماعی مورد بازنگری قرار گرفته و پس از حذف زوائد این دستورالعمل جایگزین کلیه بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره قرار می گیرد.در این بخشنامه گفته شده:

در مواردی که انجام کار بطور مقاطعه به اشخاص حقیقی یا حقوقی واگذار میشود کارفرما باید در قراردادی که منعقد می کند مقاطعه کار را متعهد نماید که کارکنان خود و همچنین کارکنان مقاطعه‌کاران فرعی را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه نماید و کل حق بیمه را به ترتیب مقرر در ماده 28 قانون تامین اجتماعی بپردازد . پرداخت پنج درصد بهای کل کار مقاطعه از طرف کارفرما موکول به ارائه مفاصا حساب از طرف سازمان خواهد بود . در مورد پیمانکارانی که صورت مزد و حق بیمه کارکنان خود را در موعد مقرر به سازمان تسلیم و پرداخت نمایند معادل حق بیمه پرداختی بنا به درخواست سازمان از مبلغ مذکور آزاد خواهد شد . هرگاه کارفرما آخرین قسط مقاطعه کار را بدون مطالبه مفاصاحساب سازمان بپردازد .

مسئول پرداخت حق بیمه مقرر و خسارات مربوطه خواهد بود و حق دارد وجوهی را که از این بابت به سازمان پرداخت می نماید از مقاطعه کار مطالبه و وصول کند. کلیه وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی همچنین شهرداریها و اتاق اصناف ( سابق ) و موسسات دولتی و غیر دولتی و موسسات خیریه و عام المنفعه مشمول این ماده می باشند.حال تفسیر این بخشنامه و نکته مهم ان را از زبان کارشناس بیمه وب مک بخوانید.....

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

آیا می دانیدکه بدون هزینه می توانید از تامین اجتماعی مفاصا حساب بخشنامه 14 را دریافت نمایید



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۸
بهمن

وب مک(شرکت طراحی سایت مشهد): وب سایت تجاری شما اولین چیزی است که مشتری های بالقوه شما خواهند دید. با در نظر گرفتن نکات زیر در طراحی سایت، وب سایتی تاثیر گذار طراحی کنید.

بنابراین تاثیر اول بسیار مهم است. وب سایتی که با یک هدف گذاری قوی پایه ریزی و مسیردهی شده است به صورت واضح بیننده و مشتری را به سمت محصولات و خدمات شما هدایت می کند. اگر این طور نباشد، بیننده با نگاه اول علاقه خود را از دست داده و وب سایت شما را ترک می کند. این مسئله شامل مشتریان شما نیز می شود. در طراحی وب سایت تجاری شما باید سعی کنید به صورت واضح محصولات و خدماتتان را نمایش دهید و بیننده را گیج نکنید. در این صورت است که می توانید مطمئن شوید راه بیننده ها به وب سایت شما باز خواهد گشت.

- زمینه فعالیت تجاری وب سایت تان را برای بیننده به صورت واضح مشخص کنید.

- وب سایت خود را با کارایی آسان ارائه کنید.

- بهینه سازی سایت و سئو وب سایت را دست کم نگیرید.

- به برند خود روح ببخشید.

- موبایل را فراموش نکنید! واکنشگرا بودن وب سایت اهمیت بسزایی دارد.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۸
بهمن

انسانها برای گذراندن امورات زندگی نیاز به درامد دارند و این درامد را به 4 شیوه کسب می نمایند . 

1-کارمند دولت      2-کارمند بخش خصوصی     3-خوداشتغالی         4-کارفرمایی 

پرمخاطره ترین انتخاب ، روش کارفرمایی می باشد . چرا که در این روش شخص کارفرما اجازه هیچ اشتباهی ندارد و برای هر یک از اشتباهاتش می بایست هزینه های گزافی باید  پرداخت نماید .  اوضاع اقتصادی حاکم بر فضای جامعه ، نیز رقابت کارفرمایان را برای موفقیت در این صحنه را با مخاطراتی همراه نموده است . استفاده از ظرفیت های فضای مجازی آسانترین راه برای رسیدن به آسایش در کسب و کار میباشد.


 کدام عناصر فضای کسب و کار را باید قبل از طراحی سایت  بشناسیم ؟

در اولین نگاه ، کسب و کار به معنی ارائه یک محصول به مشتری می باشد. یعنی فروشنده محصولی را تهیه یا تولید نموده و آنرا در اختیار مشتری قرار میدهد....

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

قبل ازطراحی سایت از تاثیرات هویت مجازی بر رونق در کسب و کار آگاه شویم 



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۷
بهمن



همه ما به خوبی می دانیم 2 راه در مسیر بهینه سازی وب سایت یا سئو (seo) وجود دارد 1- تولید محتوای مناسب یا سئو شده 2- بک لینک سازی .در این مقاله در مورد انواع بک لینک سازی ها یعنی 1- لینک سازی رایگان 2- لینک سازی طبیعی 3-بک لینک هایی خریداری شده توضیحاتی خواهیم داد. در ادامه در مورد نقاط قوت لینک سازی و نقاط قوت تولید محتوا و همچنین نقاط ضعف هرکدام توضیحاتی خواهیم داد. تا از میزان هزینه ها و سختی و راحتی آن اگاه شوید و در انتها استراتژی وب مک را در این زمینه بیان خواهیم نمود.

در اینکه سئو نقشی اساسی و مهم در رونق کسب و کارهای آنلاین دارد شکی نیست . شاید در کشور ما روزانه 100 ها هزار نفر در گوگل دنبال خرید کالا و محصول وخدمات می باشند بنابراین خوب است تا یک استراتژی کاملا مشخص داشته باشیم تا بتوانیم بیشترین سهم را در این جستجوها از آن خود نماییم.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

تولید محتوای سئو شده یا بک لینک سازی کدام یک بهتر می باشد




جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۷
بهمن
نقشه سایت چیست؟
نقشه سایت xml یا همان سایت مپ (site map) یک زبان نشانه گذاری می باشد که در حقیقت تمام آدرس های صفحات سایت شما در آن قرار دارد . البته اطلاعاتی مانند تاریخ بروزرسانی و اولویت و ... در آن نیز قرار میگیرد. نقشه سایت کمک میکند تا ربات های گوگل بهتر و سریعتر صفحات جدید و یا صفحات آپدیت شده شما را ایندکس کنند. البته تضمینی وجود ندارد که وجود نقشه سایت حتما باعث بهتر شدن ایندکس صفحات سایت شما شود!!!!!!!!!
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۶
بهمن

چرا بیش از 90%  از پروژه های طراحی وبسایت در ایران  بی ثمر هستند؟

مبارزه و رقابت بین کارآفرینان موفق برای حضور و درخشش در فضای مجازی  با هدف بهینه سازی و رونق  کسب و کار در حال افزایش روزافزون است . داشتن یک پایگاه در اینترنت اولین شرط ورود به این فضا میباشد . به همین جهت پرداخت هزینه جهت تولید و طراحی سایت به یک امر بدیهی برای صاحبین کسب و کار تبدیل شده است .
افزایش آمار وبسایتهای تجاری موضوع عجیبی نیست ، آنچه که در عین تعجب  موجب نگرانی کارشناسان وب مک(شرکت طراحی سایت در مشهد) شده آمار وبسایت های تجاری شکست خورده در ایران می باشد.
امروزه رقابت صاحبین کسب و کار  از موضوع طراحی سایت گذشته و در حوزه سئو و بهینه سازی در حال رقابت میباشند. سئو و بهینه سازی چیزی نیست جز افزایش آمار بازدید و ماندگاری مخاطب در یک وبسایت مفید.
تا زمانی که تعریف دقیقی از«ثمره وبسایت» نداشته باشیم نمی توانیم درباره مفید بودن یا مفید نبودن یک وبسایت اظهارنظر نماییم . ولی آنچه که واضح و بدیهی است اینست که وبسایتی که آخرین تاریخ به روز رسانی محتوای آن 6 ماه قبل بوده و میانگین بازدید آن هفته ای 2 مرتبه است قطعاً از درجه اهمیت برای مالک آن خارج گردیده است . و اصطلاحاً به مرحله  ورشکستگی مجازی رسیده است. (البته به روزرسانی منظم و آمار بازدید روزانه بالا به هیچ وجه به منزله  بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی و  رونق در کسب و کار نیست )
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۶
بهمن


برای رونق در کسب و کار خود چه باید کرد؟ 

همانطور که می دانید مهمترین وظیفه مدیریت پیدا کردن اهرم ها و استراتژی ها برای رونق در کسب و کار می باشد. استراتژی یعنی کاری کنیم که ما در ذهن مشتری برتر دیده شویم. اگر شرکتی، کسب و کار موفق تری دارد این فقط به استراتژی های بهتری که استفاده می کند بر می گردد.


باید بگردیم و بفهمیم که ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم که در ذهن مشتری برتر و بهتر از رقیبان دیده شویم. ابتدا ببینید که رقیبان مستقیم و غیر مستقیم شما چه کسانی هستند، همه رقیبان خود را بشناسید. رقیبان موفق ترهستند یا فروش بیشتری دارند و یا برند آنان معروف تر است. حال رقیبان غیر مستقیم خود را با دقت بشناسید.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.

4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۱۶
بهمن


بازگشت سرمایه یا ROI چیست؟
برای اینکه دقیقاً بفهمید که بازاریابی شما چقدر موثر است، می‌بایست مقدار بازگشت سرمایه (که به انگلیسی   Return on Investment  یا به اختصار ROI خوانده می‌شود) در تبلیغات خود را اندازه بگیرید. همانطور که احتمالاً تا الان دیگر فهمیده‌اید، ROI به معنی نرخ پول به دست آمده نسبت به پول سرمایه‌گذاری شده است.
بگذارید با ذکر یک مثال به موضوع نگاه کنیم: شرکت شما در زمینه تعمیرات قطعات سخت‌افزار فعالیّت دارد و میانگین سود خالص کسب و کارتان بابت هر مشتری، ۵۰ هزار تومان است. اما در حال حاضر مشتریان زیادی ندارید. بنابراین برای اینکه بتوانید مشتری جذب کنید، یک تبلیغ ۲۵۰ هزار تومانی در روزنامه چاپ می‌کنید. با این حساب، اگر بخواهید سر به سر هزینه‌ها را رد کنید، به چند مشتری نیاز دارید؟ پنج تا. اما مشخصاً همینکه بتوانید هزینه و سود را سر به سر کنید، کافی نیست. چون به معنی آن است که بازگشت سرمایه شما ۰% بوده است. پس برای اینکه بازگشت سرمایه داشته باشید، باید بیشتر از پنج مشتری بدست آورید.
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید

جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
۰۲
بهمن


در این مقاله به سئوالات و مفاهیم زیر پاسخ خواهیم داد. لازم به ذکر می باشد الگوریتم های گوگل مدام در حال آپدیت و بروز رسانی می باشد و حدودا روزی نیست که حداقل 1 یا 2 مرتبه این الگوریتم ها آپدیت نشوند. و معمولا اطلاع رسانی نمی شود مگر زمانهایی که تغییرات خیلی گستره ایجاد شود که به صورت رسمی اعلام میشود. معمولا به طور میانگین حدود 200 فاکتور توسط گوگل برای رتبه بندی صفحات به کار گرفته میشود که بسیاری از انها ناشناخته می باشد.

الگوریتم پاندا

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم کبوتر

الگوریتم موبایل

 

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید

 مهمترین الگوریتم های گوگل


"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها وسئو و بهینه سازی"

تلفن مشاوره:  36040001 - 051 (10 خط)



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید :