گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

این همه دعوا بر سر صفحه گوگل بودن برای چیست؟ آیا واقعا اول بودن در صفحه اول گوگل مهم هست؟

در این مقاله به شما خواهیم گفت:
بله دعواها برای صفحه گوگل دلیل دارد و منطقی هست که وب مستران و مالکین وب سایت ها برای آمدن در صفحه اول گوگل و مخصوصا نتایج 1 تا 3 آن تلاش کنند چون: بیش از 90 درصد کاربران فقط صفحه اول گوگل را بررسی میکنند و به صفحات بعدی وارد نمی شوند!!!! پس بی جهت نیست...

گوگل


همیشه در مقالات تخصصی می‌خوانیم که رعایت نکات سئو تنها به هدف رسیدن به صفحه اول گوگل انجام می‌شود، دلیل این همه تلاش برای راضی کردن گوگل جهت معرفی ما به کاربران چیست؟
هر روز میلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجو توسط کاربران انجام می‌گیرد که بیش از ۷۰٪ آن در گوگل انجام می‌گیرد. موتورهای جستجوی یاهو و بینگ هرکدام به ترتیب ۷.۰۷ و ۹.۲۶ درصد از این بازار سهم دارند. در نتیجه حضور در صفحه اول گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.
به اعتقاد ما اگر بخواهیم بگوییم به عنوان یک متخصص سئو موفق بوده ایم باید توانسته باشیم وب سایت خود و یا مشتریانمان را برای کلید واژه‌های مناسب حداقل به صفحه اول گوگل و در ردیف 1 تا 3 بالا آورده باشیم.
آمارها حاکی از آن است که ۹۰ درصد کاربران تنها صفحه اول گوگل را مشاهده می‌کنند و هیچ گاه به صفحات بعدی وارد نمی‌شوند. در واقع عدم حضور شما در صفحه اول گوگل به معنی شکست شما در سئو است.
بررسی های انجام شده توسط Optify  نشان میدهد که 36.4 درصد از کاربران تنها روی اولین نتیجه جستجو گوگل کلیک می نمایند. 12.5 درصد روی دومین گزینه و 9.5 درصد سومین گزینه کلیک می نمایند. یا به عبارت خلاصه تر تعداد افرادی که وارد سایتی که گوگل به عنوان اولین نفر پیشنهاد داده وارد می شوند برابر است با 5 ردیف بعدی.!!!
در زیر آمار کلیک بر اساس جایگاه را مشاهده می‌نمایید.



"وب مک مشهد، مشاور ومجری سئو و بهینه سازی وب سایت"

باما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)



  • وب مک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی