گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

در این مقاله می خواهیم در مورد تعدادی از باید ها و نبایدها که باید در طراحی سایت رعایت شود را  همراه با توضیح کامل ارائه نماییم:


1-جستجو در سایت، 2-خوانا نبودن متن، 3-رعایت اصول نگارش، 4-طراحی سایت با دسترسی مناسب، 5-تنوع صفحات در طراحی سایت، 6-استفاده نکردن از موسیقی متن، 7- آزمایش کارایی طراحی سایت.

از جمله 7 نکته اساسی از نکات مهم و کاربردی در طراحی سایت می باشد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. یادمان باشد در طراحی سایت باید دو نکته همزمان باهم استفاده شود 1- کاربردی بودن و راحتی دسترسی به تمام صفحات سایت 2- دارای خلاقیت در پیاده سازی و جذاب بودن برای بازدید کننده گان .یعنی همزمان باید سعی شود هردو معیار در نظر گرفته شود.

1. جستجو در سایت : در مفید بودن وجود سیستم جستجو در سایت شک نکنید گاهی کاربران فرصت بررسی مقالات شما را تا رسیدن به مقاله مورد نظر ندارند بنابراین وجود باکس جستجو میتواند بلافاصله به کاربر کمک نماید تا به هدف خود برسد. 

پیشنهاد: به عنوان طراح سایت شما هم میتوانید خود سیستم جستجو در مقالات و مطالب سایت را پیاده نمایید و هم اینکه از سیستم جستجو گوگل در سایت به نحوه زیر استفاده نمایید:....

برای مطالعه بیشتر کلیک نمایید.

7 نکته از مهمترین نکات اساسی در طراحی سایت که باید رعایت شود



"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها"

با ما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
  • وب مک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی