گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

در این مقاله در مورد یکی از مفاهیم مهمی که در سال 2018 بایستی سئوکاران توجه ویژه به آن داشته باشند صحبت خواهیم کرد. آن موضوع و مفهوم مهم چیزی نیست جز نرخ کلیک CTR (Click Through Rate) . تلاش خواهیم کرد در این مقاله قدم به قدم تعاریف این موضوع را بیان نماییم و در ادامه تکنیک های اصلی برای افزایش نرخ کلیک را  شرح دهیم.

CTRچیست و چه مفهومی دارد؟ وقتی فردی یک کلمه یا عبارت را در گوگل جستجو میکند گوگل نتایجی را به جستجو کننده نشان میدهد تعداد نمایش صفحه شما به کاربران (impression) نامیده میشود. حال اگر این عدد را یعنی  (impression) تقسیم بر تعداد کلیک آنها بر روی لینک شما  کنیم عددی که به دست می آیند نرخ کلیک گفته میشود.

مقدار CTR برای هر کلمه کلید و هر صفحه متفاوت است. بعنوان مثال ممکن است CTR شما برای عبارت آموزش سئو ۱۰ درصد باشد ولی برای عبارت آموزش سئو حرفه ای ۱۸ درصد باشد و هر دو عبارت به یک صفحه از سایت منتهی شوند. همچنین یک عدد CTR متوسط برای هر صفحه از سایت شما محاسبه میشود که میانگین CTR تمام کلماتی است که با جستجوی آنها صفحه شما در نتایج جستجو نمایش داده میشود.
نکته ای که باید بدانید این هست که اگر شما در اخر صفحه دوم باشید و کاربر وارد صفحه دوم شود و حتی اسکرول را هم تا انتهای صفحه پایین نیاورد یک impression به صفحه شما داده میشود. اما اگر وارد صفحه دوم نشود به هیچ کدام از نتایج صفحه دوم impression داده نمیشود.

برای مطالعه بیشتر کلیک نمایید..

 نرخ کلیک (CTR) چیست؟ چگونه نرخ کلیک خود را افزایش دهیم


"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها وسئو و بهینه سازی"

تلفن مشاوره:  36040001 - 051 (10 خط)



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
  • وب مک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی