گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک


 در تئوری و روانشناسی رنگها میتوان گفت : سفید نماد پاکی و صداقت , مشکی نماد دلیری و قدرت , قرمز نماد هیجان و احساسات شدید, آبی القاء کننده آرامش, سبز نشان تندرستی,  قهوه ای نشانه توانگری مالی و متانت, خاکستری نشان اعتبار و نفوذ, صورتی نشان ملایمت و ظرافت, بنفش نماد وقار و معنویت, نارنجی نشان شوخ طبعی و سرزندگی, زرد رنگ خورشید نماد حسادت, طلایی نشانه گرانقیمت بودن و ارزش, نقره ایی نشان سرما و علمی بودن می باشد.
1. رنگ سفید در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : صداقت، پاکیزگی، صمیمیت و ملایمت است. این رنگ مناسب ترین رنگ برای پس زمینه صفحات وب است. در امور تجاری، سفید رنگی است که علاوه بر اینکه مانع خستگی می شود، انرژی مثبتی را به کاربر القاء می کند.

2. رنگ سیاه در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : عواملی چون قدرت، دلیری، شهامت،فریبندگی و مهارت اشاره دارد. این رنگ برای نمایش متن روی پس زمینه سفید ایده آل است. ذکر این نکته نیز لازم است که استفاده از این رنگ پس زمینه،موجب خستگی مخاطب می شود.

3. رنگ قرمز در معرفی روانشناسی و تئوری رنگها نماد : توانایی، هیجان،احساسات شدید،سرعت،خطر و تهاجم است. رنگ قرمز در تجارت به معنای قرض و بدهی است. این رنگ شدیدترین رنگ برای ابراز احساسات بوده و ضربان قلب و تنفس را تسریع می کند.....
برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.


"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها"

با ما تماس بگیرید. تلفن : 36040001- 051 (10 خط)



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
  • وب مک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی