گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

چرا بیش از 90%  از پروژه های طراحی وبسایت در ایران  بی ثمر هستند؟

مبارزه و رقابت بین کارآفرینان موفق برای حضور و درخشش در فضای مجازی  با هدف بهینه سازی و رونق  کسب و کار در حال افزایش روزافزون است . داشتن یک پایگاه در اینترنت اولین شرط ورود به این فضا میباشد . به همین جهت پرداخت هزینه جهت تولید و طراحی سایت به یک امر بدیهی برای صاحبین کسب و کار تبدیل شده است .
افزایش آمار وبسایتهای تجاری موضوع عجیبی نیست ، آنچه که در عین تعجب  موجب نگرانی کارشناسان وب مک(شرکت طراحی سایت در مشهد) شده آمار وبسایت های تجاری شکست خورده در ایران می باشد.
امروزه رقابت صاحبین کسب و کار  از موضوع طراحی سایت گذشته و در حوزه سئو و بهینه سازی در حال رقابت میباشند. سئو و بهینه سازی چیزی نیست جز افزایش آمار بازدید و ماندگاری مخاطب در یک وبسایت مفید.
تا زمانی که تعریف دقیقی از«ثمره وبسایت» نداشته باشیم نمی توانیم درباره مفید بودن یا مفید نبودن یک وبسایت اظهارنظر نماییم . ولی آنچه که واضح و بدیهی است اینست که وبسایتی که آخرین تاریخ به روز رسانی محتوای آن 6 ماه قبل بوده و میانگین بازدید آن هفته ای 2 مرتبه است قطعاً از درجه اهمیت برای مالک آن خارج گردیده است . و اصطلاحاً به مرحله  ورشکستگی مجازی رسیده است. (البته به روزرسانی منظم و آمار بازدید روزانه بالا به هیچ وجه به منزله  بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی و  رونق در کسب و کار نیست )
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
  • وب مک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی